wtorek, 6 stycznia 2015

LBA

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Za nominacje bardzo dziękuję Ani i Karolinie z tego cudownego bloga:
 http://lithium-bad.blogspot.com/
oraz Ali W. z tego cudownego bloga:   


Pytania od Ani i Karoliny:

1.Jest taki człowiek,którego podziwiasz?
Hm... Ben Barnes
2.Wyobraź sobie, że jesteś owocem. Jakiego smaku i koloru sok można z Ciebie wycisnąć?
Czarny, gorzki 
3.Czy zgadzasz się z twierdzeniem, że "czas leczy rany"?
Zależy w jakiej sytuacji...
4.Masz jakiś nietypowy talent?
Liczy się wkurzanie przyjaciółki? Nie... chyba nie jest aż taki nietypowy. No to nie mam :D
5.Czy jest taka piosenka, której tekst wydaje się napisany dokładnie o tobie?
Nie.
6.Gdybyś mogła wybierać, to w jakiej książce chciałabyś żyć?
Trudne pytanie! Jest ich tak dużo, ale tak najbardziej to Zmierzch(oczywiście jako wampir ;) ), a potem oczywiście Władca Pierścieni  ( kocham elfy <3 )
7.Odwlekasz rzeczy na później, czy starasz się załatwiać wszystko od razu?
Jestem baardzo leniwa, jeśli chodzi o naukę to zazwyczaj na później.. ale jeśli o czytanie książki to od razu ;)
8.Jak postrzegasz zachowanie dzisiejszej młodzieży?
Pfff... Czy ja wiem? Są tacy, którzy chcą się przypodobać się innym przez alkohol, czy papierosy.. To dla mnie dziecinada, ale są też tacy którzy są sobą i się z tym nie ukrywają..
9.Jak ważne jest dla Ciebie prowadzenie bloga?
Bardzo ważne! Kiedy jestem wściekła najlepiej odstresuję się pisząc. 
10.Wolisz być w towarzystwie wielu osób czy może w małym gronie?
W taki małym, zaufanym gronie. 
11.Lubisz czytać?Jeśli tak, to książki jakiego gatunku?
 Przede wszystkim książki o wampirach, fantasy, czasem kryminały.

Pytania od Ali W.:
 1. Wyobrażasz sobie świat bez muzyki?
Nie! Zbrodnia!
2. Dlaczego zaczęłaś bloggować?
Pomysły rozsadzały mi głowę, dzięki tobie.
3. Kto jest najważniejszą osobą w twoim życiu?
Tylko jedna? To hamskie.. Powiem ogólnie: rodzina :3, przyjaciółka
4. Gdybyś mogła zmienić trzy rzeczy we współczesnym świecie, co by to było?
Wredni ludzie, którzy myślą, że są pępkiem swiata, na świecie dreptałyby istoty nadnaturalne,  szkoła= 6 miesięcy
5. Czy jest jakaś rzecz, którą chciałabyś zrobić, ale się boisz?
Pfff powiedzieć pewnej nauczycielce, że jest wredną małpą.
6. Prowadzisz pamiętnik?
Niue
7. Ulubiona pora roku?
Mam dwie: lato - bo mam wtedy urodziny, zima - święta!
8. Ulubione kwiaty?
A mam? Róże.





Blogi, które ja nominuję:


A oto pytania:
1. Opisz siebie w jednym zdaniu.
2. Najładniejsze imię męskie?
3. Ulubiony zespół?
4. Ulubiona książka? 5. Ulubiona postać z książki, filmu?
 6. Jak długo tworzysz z bloggerem? 7. Co cię skłoniło do założenia bloga?
8. Czego słuchasz?
9. Gdybyś mogła się nazywać inaczej, jakie by to imie było?
10. Jeśli miałabyś wybór, jaką istotą nadnaturalną chciałabyś być?
11. Grasz w gry komputerowe? Jeśli tak, to jakie?
 

1 komentarz:

  1. Ty wiesz, że ja cię zamorduję! Zabiję i uduszę! Nie po to cię nominowałam, żebyś mi to oddała :P
    Wielkie buuu!

    OdpowiedzUsuń